A konverzió az, amikor a látogató a honlap tulajdonosa számára értékkel bíró dolgot tesz: vásárol, ajánlatot kér, feliratkozik egy hírlevélre, stb.
Vagyis a weboldal eléri a célját, amiért létrehozták: bevételt generál.

De milyen is a jó honlap, mellyel 2017-ben (is) teljesülnek az üzleti céljaid?

A legfontosabb szempont, amit nem szabad elfelejtened: a látogatóknak, a leendő vásárlóidnak készíted a honlapodat! Az ő igényeiket kell maximálisan kiszolgálni, hogy elnyerd a bizalmukat, sok időt töltsenek a weboldaladon, igénybe vegyék a szolgáltatásodat és tőled vásároljanak.

Az elmúlt pár évben lényegesen megváltoztak a felhasználói szokások és a honlapodnak is ehhez kell igazodnia!
A legfontosabb követelmény: a jobb felhasználói élmény, mert ez a magas konverzió kulcsa.
Elengedhetetlen a reszponzív megjelenés, mert a mai ember fél életét a mobilon bonyolítja le. Itt rendel, itt böngész, itt társalog, megoszt, véleményez…
Nem ér rá lassan betöltődő honlapokat nézni, azonnal meg akarja találni amit keres és gyorsan reagálni rá. Ezért akkor jó a weboldalad, ha átlátható és jól struktúrált, kevés sallang és design elem tarkítja (ezek elvonják a figyelmet a lényegről), ugyanakkor minden fontos információ jól látható, elérhető számára.
Sok a hasonló weboldal, nehéz kitűnni a tömegben. De ha ismered a célcsoportod, sokszor és sokat kommunikálsz velük, valóban hasznos tartalmakat osztasz meg, akkor a siker sem marad el.

Weboldalad sosem lesz igazán kész. Figyelned kell a vásárlóid véleményét, reakcióját és folyamatosan tesztelni, majd ez alapján optimalizálni a honlapod, hogy még tovább növeld a konverziód.

Kérj árajánlatot és én segítek Neked mindezt megvalósítani!

 

Ajánlatot kérek

 

Konverzió – avagy milyen a jó weboldal?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.