Amivel már a tervezés elején rendelkezned kell.
Ami nélkül a csilli-villi design csak olcsó reklámfogás.
Ami elad, látogatót vonz és vásárlókat szerez.

Nem csigázlak tovább, a válasz nagyon egyszerű és kézenfekvő. Igen, a tartalom.

Először is tudnod kell, mi a célod a honlappal. Kiket akarsz elérni, ki a célcsoportod. Kinek szól az amit írsz, és őket mi érdekli. Embereknek írj, ne a Google robotnak!
Fontos a stílus, a megszólítás. Írj úgy, mintha veled szemben ülne és egy csésze kávé mellett beszélgetnétek szakmai témákról.

Ahhoz, hogy felkeltsd a figyelmet és el is olvassák a cikked, egy ütős bevezető kell. De ne legyen bulváros!
Vezesd végig az olvasót és maradj következetes. Ha rákattint és végigolvassa, akkor tényleg azt kapja, amit a címsor ígért. A végén pedig szerepeljen egy rövid összefoglalás, lezárás és természetesen a call-to-action! Iratkozzon fel, rendeljen, vásároljon, szavazzon.

A legtöbb ember csak átfutja a szöveget, nem olvassa végig, ezért használj kiemeléseket. Jól tagoltan, a megfelelő képekkel kiegészítve tovább fent tudod tartani az olvasó figyelmét.
Tapasztalatok szerint az ideális terjedelem 1000 szó felett van. Ugyanakkor tartsd szem előtt, hogy ebben az 1000 szóban ne csak úgy írj valamiről. Legyen hasznos a tartalom, legyen érdemes elolvasni, adj benne valami pluszt, mert ezáltal szakemberré válsz az olvasó szemében.

Ha nem találsz jó témát, akkor ismerd meg jobban a célközönséged, őket mi érdekli. Ha más nem jut eszedbe, akkor a vevők gyakori kérdéseiből is összeállíthatsz egy szöveget vagy szakmai cikket.
Nem mindenki születik jó írónak, és sok gyakorlás szükséges hozzá. Fontos azonban, hogy érts hozzá, szeresd a témát amiről írsz.
Legyél eredeti, ne másolj! És ami a legfontosabb: rendszeresen írj! Ha folyamatosan frissül a tartalom a weboldaladon, az kiváló alapja a keresőoptimalizálásnak.
Ezen kívül egy csatorna is, ahol kapcsolatot tudsz kiépíteni a látogatókkal – megkönnyítve ezzel az értékesítést is.

Tehát kommunikálj, rendszeresen. Amit írsz hasznos legyen, jól olvasható és teljes egész, hogy weboldalad ne csak egy üres sablon legyen érdekes képekkel!

 

Ha pedig segítség kell weboldalad elkészítésében, vedd fel velem a kapcsolatot!

Ajánlatot kérek

 

Mi a legfontosabb egy weboldalon?
Cimke:         

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.