Szöveges tartalom a weboldaladra



blog_szoveges_tartalom_weboldalra

Hogyan készíts profi szöveges tartalmat a weboldaladra – könnyen és egyszerűen

Sokan nem tudják, hogy a weboldalkészítés a szöveges tartalom és a képi anyagok összegyűjtésével kezdődik. Csak akkor tudja a designer elkészíteni a weboldal vázát és a látványterveket, ha ezek már mind a rendelkezésére állnak.

A szöveges tartalom elkészítésével megbízhatsz egy szakembert vagy elkészítheted te magad is, hiszen a vállalkozásodat te ismered a legjobban!

Az ideális tartalommarketing fegyvere a nyelvezet és a szavak megfelelő használata. A figyelemfelhívás, az érzelmekre ható kontextusok alkalmazása mind elengedhetetlen, hogy az online térben másodpercek alatt meggyőzzük az olvasót.

Nézzük végig részletesen, hogy milyen is a jó weboldal szövege!

· Mindenképpen legyen egy tartalom tervezetünk a weboldal készítés előtt. Gondoljuk végig, hogy mik azok a fontos és elengedhetetlen információk, amiknek szerepelnie kell a honlapunkon. Hogyan fogjuk meggyőzni leendő ügyfeleinket és ehhez igazítsuk a témákat.

· Rövid, de hatékony szövegeket használjunk! Figyelemfelkeltő címekkel irányítsuk az olvasókat, hogy rákattintsanak és elolvassák a tartalmainkat.

· Ne legyen túl hosszú, mert az emberek már nem olvasnak el több oldalnyi szöveget. A fontosabb szakmai tartalmakra használjuk inkább a blogcikkeket, ott részletesebben is be tudjuk mutatni magunkat, mint szakértő. A weboldal szövegénél szorítkozzunk inkább csak a lényegre!

· Közben figyeljünk az érdeklődés folyamatos fenntartására, maradjon érdekes a tartalom mindvégig. Ahhoz, hogy ne veszítsük el a látogatót, számára releváns témáról kell írni, átlátható és jól tagolt módon.

· Használjunk olyan szavakat, amik a szükséges érzelmeket váltják ki az olvasóból. Így könnyebb őket megfogni és meggyőzni, hogy minket válasszanak.

· Értsük meg a célközönségünk problémáit és mondjuk el miben segíthetünk. Tehát hozzájuk szóljunk, az ő nyelvükön beszéljünk. Még mindig sokan gondolják, hogy kulcsszavakkal kell teletömni a weboldalt, pedig sokkal hatásosabb, ha a látogató úgy érzi, hogy „igen, ez nekem szól”.

· Használjunk cselekvésre ösztönzést a weboldalon, több helyen is. Kérjük meg, mondjuk el az olvasónak, hogy mit várunk el tőle: kattintson, iratkozzon fel, vásároljon stb.

Ha ezeket a szempontokat szem előtt tartod, már biztosan jó alapra fog épülni a készülő weboldalad.